maanantai 25. maaliskuuta 2013

Crushed Shells


Mä taidan olla rakastunut simpukkamurskaan! 

Viimeksi kun tilasin Mereneidiltä geelejä, laitoin 
tilaukseen mukaan kokeeksi myös yhden purkin 
valkoista simpukkamurskaa. Eilen pääsin sitten 
tätä minulle uutta tuttavuutta testailemaan ja 
voi pojat, kun olen tyytyväinen kynsiin ja iskipä 
jopa kynsikateus, että miksi nuo eivät voi olla 
minun omat kynnet :D!!


Tein tyhjään purkkiin valmiiksi sekoituksen 
missä oli tuota valkoista simpukkamurskaa, 
kahta eri sävyistä turkoosia isompaa glitteriä 
ja lisäksi valkoista pikkuista glitteriä. Valkoinen 
pikkuglitteri näyttää näissä tosin siniseltä mun 
silmään :P. 

Siitä sitten geelillä poimin niitä tipin päälle. 
Peukuissa ja vasemmassa pikkurillissä 
oli jäljellä edellisistä kynsistä tipit, mitkä 
oli jämäkästi kiinni, mutta muihin kynsiin 
tehtiin muoteilla jatkot. 

Seuraavan kynsitilauksen mukaan laitan 
kyllä lisää eri värisiä simpukkamurskia, 
näihin iski himo!!


Uppoaako nämä muihin :)?

Mukavaa alkanutta viikkoa <3

4 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet!!! Teetkö kynsiä myös muille? Olen pitkään halunnut kokeilla geelikynsiä, mutta vielä en ole uskaltanut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon tehnyt kynsiä lähinnä kavereille ja itselle, mutta eipä muut oo koskaan edes kyselleet. Ei kai se mitenkään liialti uskallusta vaadi kokeilla geelikynsiä? Rohkeesti vaan :)! Ensin ei tietysti kannata ottaa kauheen pitkiä, että tottuu kynsiin paremmin ;)

      Poista

Sana on vapaa :)