tiistai 26. maaliskuuta 2013

AUSTIN-TATIOUS TURQUOISE MEETS JOLLY JEWELS


Koska viime aikoina oon saanut tehdä niin 
vähän geelikynsiä, olen purkanut kynsiturhautumista 
ja näpertämisen tarvetta kynsien lakkailuun. Joku 
aika sitten ajattelin, ettei mun kannata kauheasti 
kynsilakkoja ostella, kun tulee geeleihin laitettua 
kuitenkin jotain värigeeliä ja muita koristeita. 
Noh, viime aikoina se ei ole mua enää pidätellyt ja 
hetkittäin olen potenut jopa morkkista kaikista 
hankkimistani uusista lakoista... kunnes olen 
ottanut ne käyttöön. 


Päivän päätähdiksi pääsi "Kouvolan tuliaiset" 
OPI Austin-Tatious Turquoise 
ja Golden Rose Jolly Jewels 106.




OPI - AUSTIN-TATIOUS TURQUOISE (3 kerrosta)
Golden Rose - Jolly Jewels 106 (1 kerros) 



Kertokaapa suosituksianne hyvistä 
aluslakoista? Vanha aluslakkani oli aika 
laittaa kierrätykseen kun pullon pohjalta 
ei enää saanut kaavittua mitään.


1 kommentti:

  1. Mä rakastan Orlyn aluslakkoja, lempparit on Ridgefiller ja Bonder :)

    Myös Trindin aluslakka on musta hyvä, mutta se on aika kallis kokoonsa nähden.

    VastaaPoista

Sana on vapaa :)