lauantai 3. marraskuuta 2012

Joulu etuajassa



Viime maanantaina rakkaani palasi maailmalta kotiin <3. Oon hyvinkovin 
huono oleilemaan yksin. Yöt on kaikista kamalimpia, koska pelkään todella 
paljon pimeää ja nukunkin valot päällä yksin ollessani... kuinka noloa :D?? 
Sain tuliaisina lakua Uudesta-Seelannista! Oon jotenkin aina ajatellut, että 
lakritsa ja salmiakki on vaan suomalaisten juttu, mutta väärin meni. Oli 
muuten toooosi hyvää, omnom. 


Lakut sain aamulla ennen töihin menoa ja hyvin ne työpäivän aikana 
hupenikin. Illalla kun tulin kotiin, mua odotti vielä paketoitu yllätys keittiön 
pöydällä. Paketista paljastui kamera! Olin puhunut, että joulupukki vois 
mahdollisesti mulle sellaisen tuoda, niin olisi kiva saada tännekin parempi 
laatuisia kuvia, eikä kamalan rakeisia kännykkäkuvia. Eli joulu taisi 
tulla tänä vuonna etuajassa? Ei haittaa minua, oon ikionnellinen uudesta 
pienestä punaisesta pokkaristani <3.



Eilen vietettiin Koskikeskuksen pikkujouluja Hullussa Porossa, Skålissa ja 
Miamissa. Kesken illan käytiin Amarillossa katsomassa Stigin keikka kun se oli 
ilmainen ja minä tykkäsin kovasti! Tämmöinen oli puhelimessa illan 
kuvasaldo... Osasin olla edustava, kröhöm. Tämä on juuri täydellinen 
ensimmäinen julkaistu kuva minusta blogissa, eikö? 



Tuli ihan teinityttö-olo kun oltiin tosi lähellä ja siinä sitten joustettiin 
hymyt naamassa :). Vallan mukavaa oli tuulettua työkavereiden kanssa! 

Tää päivä onkin mennyt löhöillessä ja leffoja katsellessa. Ilta taitaa jatkua 
hyvin pitkälle samoissa merkeissä. Karkkia tekisi mieli, mutta en jaksa 
lähteä hakemaan joten tyydyn maitorahkaan ja ananakseen, 
sama asia... NOT! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)