torstai 8. marraskuuta 2012

3D VALTAA MUN KYNNET

Voisin pikaisesti esitellä mun ensimmäiset 3D-geeleillä tehdyt räpellykset. 
Tuli niistä hienommat kuin mitä odotin, vaikka itse sanonkin :D.


Tämä on siis IHAN ensimmäinen kukka, eli vasemman käden 
etusormi.


Valo on tässä eri, kun on eri päiväkin ja eri kellonaika. Eikö olekin 
yllättävän hyvä tuotos vaikka tehty vasurilla? Oon siis oikeakätinen ;).


Lopuksi vielä pari kuvaa, missä näkyy kauniisti jo reilun viikon kasvuraja. 
Nämä on tainnut olla nyt noin kolmisen viikkoa kynsillä ja lähtevät vaihtoon 
ennen lauantaisia pikkujouluja. Mulla on mielessä T Ä Y D E L L I S E T 
pikkujoulukynnet <3 Niistä sitten postausta myöhemmin!





Ainiin, pääsin Jennin hääblogiin, jei. Oon lupautunut "taikomaan" 
Jennille kynnet häihin, ihanaa, oon niin innoissani! Sitä sitten helmikuussa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)