maanantai 14. tammikuuta 2013

Teinpä minä kynnet itselleni, lilulilulii :)

Kuinka sitä onkaan turhamainen ja tulee niin iloiseksi kun 
omia nakkeja komistaa tai kaunistaa kynnet pitkästä 
aikaa :)! Noin viikko sitten sain viimeinkin otteen itsestäni 
ja puristin muutaman hetken vapaa-ajasta kynsille. 

Lopputulos on tämän näköinen, kiitos ja niiaus :)


 Harvinaista luonnonvaloa ja vieläpä junan ikkunasta :D
+ ihana sormus Berliinistä <3


Sain edes yhdestä kynnestä kuvan, missä näkyy miten oon sekotellut 
tuota valkosta ja pinkkiä dotting toolilla. Ja glitteriä ripottelin päälle. 

Ja aineet olivat seuraavat: 


- Pinkki glitteri Ebaysta

Löysin muuten Clas Ohlsonilta täydellisen säilytysboxin mun 
värigeeleille. Vielä on muutama kolo vapaana ja mietin että 
pitäisikö hamstrata varalle sieltä toinen samanlainen jos noita 
purkkeja vaikka kertyiskin enemmän :)


2 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet.

    Se on tosi ärsyttävää, kun on tosi pimeää ja luonnonvaloa ei oo paljon yhtään. Sitten aina illalla tulee mieleen, että oispa kiva kuvailla juttuja ja eihän siitä mitään tule. Uudessa kamerassa on mielestäni suht hyvä salama, muttei se kuitenkaan ole sama asia kuin se, että oisi valoa tai voisi mennä ulos kuvailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, pidin itsekin :)

      Onhan se luonnonvalo aina luonnonvalo :D... Salamalla tulee jotenkin rasvasia kuvia ja väritkin mun mielestä vääristyy vähän oudoiksi vai onkohan se vaan mun silmissä?

      Mä otan suurimmaksi osaksi kuvat puhelimella (Lumia 920) ja oon ollut ihan tyytyväinen. Ainut mistä voisin purnata kun yrittää ottaa jostain yksityiskohdasta kuvaa, niin ei oikein suostu tarkentamaan siihen mihin olisi tarkotus :P Vastailinpa taas ajoissa :|

      Poista

Sana on vapaa :)