sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Ostopostaus ja onnistumisen ilo!

Nyt on niin kovasti ollut töitä tai työpäivät on niin hassun mittaisia, ettei 
kynsien tekemisestä ole tullut yhtään mitään ja lisäksi ois vielä loppurutistus 
kurssin kanssa. Keskiviikkona on näyttö ja sen jälkeen tavataan kurssilaisten 
kanssa enää kerran jolloin pidetään esitys omista tehdyistä projekteista. 




Ajattelin nyt kuitenkin tehdä pienen postauksen tilaamistani kynsijutuista :). 
Tilasin Cesarilta geelejä ja jokusen viilan lisää. Yksi geeleistä on vanha tuttu 
mitä oon ennenkin käyttänyt, Millenium geeli. Tykkään käyttää sitä kun se on 
niin paksua, ettei kovin helposti mene kynsinauhoille. Eli aloittelijalle todella 
suositeltava! Se on väriltään kirkas, hieman siniseen vivahtava, itse tykkäilen.

Sitten loput onkin mulle täysin uusia tuttavuuksia, Make up pink geeli,

Make up pink geelin kuvauksessa mainitaan, että väri on hieman maitomainen, 
muttei peittävä. En raaskinut vielä avata tuota purkkia, kun oli niin jäykästi kiinni.
Siitä oli olemassa vanha ja uusi versio. Jostain syystä valitsin vanhan, vaikkei 
mulla kokemusta näistä olekaan. 





Sinisessä purkissa on Sealing geeli. Aiemmin oon käyttänyt viimeisenä 
kynsien päällä Super glossia. Jostain luin, että tuo Sealing geeli ei ehkä 
ilmoittuisi reunoilta niin helposti kuin tuo Super gloss, joten ajattelin 
jatkossa koittaa käyttää sitä. 

Mulla ei oo aikasempaa kokemusta 3D geeleistä ja tätä ootan sitten 
innolla, että pääsen kokeilemaan. Taidan toimia ensin itse koekanina, 
kun veikkaan että aluksi tulee melkosen rumaa jälkeä :D. Ehkä näette tuloksia 
myöhemmin ;).




Oon viime keväästä asti himoinnut sushia, aivan järkyttäviä määriä! 
Etenkin kaikkia kasvisversioita... Yllätin itseni kaupasta louhimassa 
koriin seuraavat tarvikkeet (+avokaadoa ja paprikaa): 




Tämmösiä niistä sitten tuli ja olin onneni kukkuloilla kun oli niin hyviä <3




Onko muita Cesarin geelien käyttäjiä? Entä mitä tykkäätte sushista XD?











2 kommenttia:

  1. Ootpa hyvin onnistunu susheissa :) Mä oon kerran maistanu, mutta en ole kalan ystävä (tai ehkä elävien), niin ei ollu mun juttu. Kasvisversio vois olla kova sana.

    Heitän sua tunnustuksella: http://kunsii.blogspot.fi/2012/10/tunnustan.html

    VastaaPoista
  2. Kannattaa ehdottomasti maistaa kasvisjuttuja! Oon miettiny, että mua ehkä himottaa se soijaan dippaaminen ja sitten sen maku noissa :D. Ensimmäinen makirulla mulla meni ihan pieleen kun laitoin liikaa riisiä väliin ja eihän se pysyny kiinni, varmaan jokaisen aloittelijan virhe :P

    Kiitos tunnustuksesta, saan jotain postattavaa kun ei oo kynsiä postattavana :).

    VastaaPoista

Sana on vapaa :)