keskiviikko 15. toukokuuta 2013

MiMax 1 + pari mekkoa


 Hain eilen pakettiautomaatista MiMaxin tilaukseni. Olin 
tilannut akryylikynsien tekoa varten kuppeja, pensseleitä 
ja puhdistusainetta. Myös pari pakollista kynsienkoristelu-
juttuakin oli mukana. Läpinäkyvät stilettotipit oli hetken 
mieliteko, mutta uskon että pääsevät kyllä käyttöön asti. 

Ajattelin tästä postauksesta alkaen numeroida nämä osto- 
postaukset paikoittain, kun en meinaa keksiä niille mitään 
otsikkoa. Samalla voin torua itseäni, että lie kuinka mones 
tilaus jonnekin kynsipuljuun tuli taas tehtyä :D!



Tätä postausta kirjottaessa kolahti postiluukussa ja 
hiphei, mullakin alkaa kynsilakkojen tikuttaminen! Mulla 
niitä ei oo onneks kertynyt (vielä) niin montaa kuin 
monilla muilla kynsibloggaajilla jotka ovat pitäneet 
blogia jo useamman vuoden ajan.



Eilisellä paketin nouto reissulla poikkesin Koskikeskuksen 
Spirit Storeen ja sieltä mä en yleensä tyhjin käsin kotiin 
lähde... Eipä ollut poikkeus tämäkään kerta! Tuo leopardi-
mekko on kummitellut mun mielessä jo aiemmin ja eilen 
sovitin sitä ensimmäistä kertaa. Mun päällä ei ihan hirveän 
usein mekkoa näe, mutta tykästyin noihin kahteen niin paljon, 
että toivottavasti siihen tulee poikkeus :).

Pitsimekosta oli pakko ottaa kuvat hieman eri valoissa, koska 
ensimmäisissä kuvissa se oli niin hurrrrrrrjan neon! Toisaalta 
se ei mua haittaisi vaikka olisikin, mutta kun ei se ihan ole. 
Sanoisin, että kirkas oranssi olisi ehkä lähempänä. Tästä oli 
myös valkoinen, mitä ensin sovittelin, mutta päädyin kuitenkin 
tuohon pirteämpään versioon.

-Hannaliininen




8 kommenttia:

  1. Ihanan väristä toi pinkki hile, noita vois ihastella tolleen purkissakin vaan kun ne on niin syötävän suloisia :D. Mulla on muutama purkki hilettä jotka voitin joskus yhdestä blogista muttei ole tullut käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta :)! Mulla tulee aika paljon käytettyä geelien kanssa kaikenmoisia hileitä ja glittereitä.

      Poista
  2. Sinulle on haaste blogissani, kiitos ja anteeksi.. :D
    http://kynsinauhatanssi.blogspot.fi/2013/05/kahdeksikko-haaste.html

    VastaaPoista

Sana on vapaa :)