maanantai 22. huhtikuuta 2013

I love shoes!

Mutta kukapa ei rakastaisi kenkiä?!

Tällä kertaa karkaan taas raiteilta, intouduin 
nimittäin kuvaamaan viime aikaiset kenkäostot 
ja tahdonhan jakaa ne kanssanne. Jos vaikka 
joku muukin näistä intoutuisi yhtä paljon kuin 
minä :D

Näitä kenkiä kuvaa vain yksi sana, rakkaus <3
Converset on olleet mun luottojalkineet jo niin 
monen monta vuotta. Yksi ilta listailin itselleni 
kuinka monet Conssit mulla on ollut ja sain 
huomata, että suurin osa on ollut yksivärisiä. 
Niinpä nää Jenkkilippu-henkiset on mukava lisä 
siihen listaan :)

 Spirit Storesta


Näitä mä himoitsin jo pitkään ja sain nämä viimein 
ostettua myös itselleni, jei! Ei tarvi enää kuolata 
muitten omia... niin kuin aiemmassa postauksessa :)

Spirit Storesta


 Kengät jolla on hiukset! Oon ihaillut näitä parilla 
työkaverilla ja näissä on mun mielestä jotain kivaa 
inkkarimaisuutta. Näitten kiilatennareitten hyvä 
puoli on ehdottomasti mokkanahkaisuus. Täytyy 
vaan muistaa suojata nämä suojasuihkeella ennen 
kuin vie ulos pölyttymään tai kastumaan.

Warehousesta


 Sitten vähän keveämmät kengät. Oon haaveillut tämän 
tyylisistä kengistä pitkään. Näissä oli mukavan tuntuinen 
tekstiilipinta. Oon aina kesäkenkien kanssa ongelmissa 
kun kaikki tuntuu hiertävän ilman sukkaa, mutta mulla 
on suuret odotukset näistä :)

 Spirit Storesta


Mitkä on teidän suosikit? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)