lauantai 29. joulukuuta 2012

15.-19.11.2012 Berliini, Saksa

Hei vaan hei!

On se vaan kumma juttu, mitä pidempään on postaamatta, niin sitä 
vaikeammaksi se muuttuu päivä päivältä. Vihdosta viimein sain 
istuttua koneen ääreen kaiken joulurumban jälkeen ja ensin voisin 
jakaa muutaman kuvan marraskuisen Berliinin reissun tiimoilta, mikä 
oli muuten huippu reissu by the way! 

Säästääkseni aikaasi, mainitsen näinkin alussa, että tässä 
postauksessa ei tulla näkemään kynsiä. Lisäsin sittenkin kuvan, 
missä näkyy vähän mun reissukynnet :)

Muutama päivä vierähti tuolla hurjan nopeesti ja jäi semmoinen olo, 
että mielelläni meen uudestaan. Vuodenaikaa reissun ajankohdaksi 
vois vähän uudelleen miettiä. Tahtoisin takaisin keväällä tai kesän 
alussa ja sitten etsin käsiini kynsijuttukauppoja, sillä nyt ei tarttunut 
mukaan kuin 3 Kikon kynsilakkaa. Aika surkea saalis. Vaatteita ja 
kenkiä ostinkin sitten kai enemmän kuin laki sallii. 

To 15.11.2012 kello 16:47 Reissun alku, hotellin lähin S-bahn asema ja mieli teki 
heti kotiin :D. Ihmetytti, että minne zombileffaan ollaan jouduttu sumun keskelle...


 TV-Torni Alexanderplatzilla, minne ei ikinä päästy. Kiitos supersumu.


Holocaust monument ja aika jolloin mulla oli vielä puhelimessa Instagram. 
Olisi hienoa, jos jo pian Nokian Lumia 920 saisi kyseisen sovelluksen. 



East side gallery 


 Branderburg gate


Ja sit kuvia eläintarhasta ja akvaariosta t.Hanna 5-vee :D
Koko reissusta olin ottanut aika vähän kuvia ja ainakin puolet 
niistä on kuvia eri eläimistä, mitkä suurin osa löytyy varmaan 
Helsingin Korkeasaarestakin.

 Tää kaveri piti uskomattoman kovaa ja pelottavaa ääntä, kunnon karjumista!
Onnistui myös sulkemaan silmät kuvauksen ajaksi, möh.





 Tää oli aika kananlihaisa kokemus. Tuo huone oli aika pimeä ja mun kaverit 
ootteli mua penkillä. Tullessani paikalle mua kehotettiin katsomaan mihin istun ja 
TADAA, siinä toi möllötteli! Mä pelkään kuollakseni hämähäkkejä tai oikeastaan 
kaikkia hyönteisiä...



Siinä ne kynnet nyt vilahtaa! Ja oli muuten pahaa 
Long island ice teata XD.




2 kommenttia:

  1. mä haluun kans joskus saksaan ,oon aina halunnu

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti kannattaa mennä :)! Saatiin lennot halvalla kun varattiin ne tosi aikasin, yli puoli vuotta ennen matkaa. Yövyttiin semmosessa kuin Plus Berlin, mikä oli kai jotenkin hotellin ja hostellin yhdistelmä ja pahaa sanottavaa en keksi siitäkään paikasta, oli tosi edullinenkin kaiken lisäksi :)

    VastaaPoista

Sana on vapaa :)